Aleyunll benimkinde de var aylar da aynı. Kucağımda uyurken dahi yapıyor içli içli ağlıyor inliyor vs. Ben de içimden okuyorum o esnada ama muhtemelen diş ağrısı olabilir. Gün içerisinde yoğun uyarana maruz kalmış çok yorulmuş olabilir. Gaz sancısı kabızlık vb olabilir. Hatta bazen öyle olurken ağlamaya dönüyor gidrrk yükseliyor ağlayarak uyanıyor. Ben de kıyamıyorum o masum ürkek hali insanın içini cızlatıyor 🥺 ben böyle düşünüyorum özelllikle diş sancısı diye. Eğer siz drnize sorarsanız bana da söyler misiniz çünkü ben hep unutuyorum.