ayfernaz 6 aya kadar vermedim mamanın yüzde doksanı su sonuçta ve anne sütü artı mamadan başka bişey almıyor. Yani sadece yüzde doksanı su olan şeyler gıdaları. Bu durmda suya gerek yok dr önermedi zaten
Okyanusolmak elmalikurabiye kesinlikle diye bir şey yok ;) tadımlara başlayınca bir kaç çay kaşığı içmek istedi o kadar
Serapaylar nerminsari su illaki verilmeli sonuçtada mamalardada ne kadar olmasada tatlandırıcılar mevcut ben doğduğundan beri veriyorum hiç bir zararınıda görmedim suyun zarar verdiği zaten nerede görülmüş
cglyn9 Serapaylar mamada tatlandırıcı yoktur hanımefendi. Bilmediğiniz şeyler hakkında atıp tutmayın. 6 aydan önce anne sütü de alsa mama da alsa bebeğe su verilmesine gerek yoktur. Gereksiz yere karnını şişirmekten başka hiç bir işe yaramaz.
Mervecom cglyn9 aynen doktorumuzda aynısını demişti bize. Ve ful mama kullandığımız halde. 4.5 aylık ben vermiyorum
Serapaylar cglyn9 cglyn9 çok bilmiş bayan siz heralde mamayı alırken başka yerlere bakıyordunuz herşeydede bir kesin cevap burada harcanmayın gidin doktorluk yapın.
12_yil_sonra Mervecom benim de doktorum özellikle mama veriyorsan biraz da su ver dedi . Kendisi de yeni Doğum yapmış mama vermiş . Bilip bilmeden değil doktorumuz dedi diye konuşuyoruz
elmalikurabiye Okyanusolmak idrar tahlilinde de susuz kaldigini soyledi baska bir doktor da mesela. Bobreklerine de zarar verir dedi. Baktim yavrum da istiyor ben verdim ve veriyorum. Ister idrar tahlili yaptirin su seviyesi normal mi anlamak icin ister hic veemeyin ister verin. Annelik icgudusel biraz da. Ben dogruyu yaptigima inaniyorum. Sevgiler.