Azraaa02 Ben 10 ay önce spinal oldum ( belden uyuşturma.)
Bel ağrım, baş ağrım, sırt ağrım vb şeyler hiç olmadı 🤷♀️
Çok memnun kaldım bir daha bebek yapma düşüncesi içinde olursam yine spinal olurum çünkü doktorum ile sohbet ederken bir ağlama sesi ve yanımda ciğerparem vardı🥰
Bence doktor ve ekibi ile alakalı bu anestezi durumu