lceLady bunun aynısını bende yaşadım, birazdan uyuşacaksin dediler, sordular nerene kadar uyuşma oldu diye daha dizime kadar dedim tamam diyip çat vurdu neşteri. Ben bağırmaya başladım hissediyorum canım acıyo diye imkansız dediler üst baldırıma dokundu doktor hissediyorum dedim imkansız dedi bir daha çizik attı ve ben bağırdım Deli gibi "canlı canlı adam kesiyorlaaarrr yardım ediiiiiinn diye. Sonra bi sakinleş şu havayı kokla deldiler megersem o hava narkozmus bilmiyordum genel uyuşturmuşlar