Menessasmom konuşuyorlar 4 gün daha bekleseydin ya çocuk bir yaşında olacak 4 günle diyorlar ben hiç takmıyorum onemsemem böyle şeyleri ama onlar konuştukça içimde düşünmeye başladım acaba dedikleri gibi ilerde çocuğum bana sitem eder mi diye düşünmeye başladım Allah onları ıslah etsin tek derdimiz bu olsun yeter ki ,bende onlara bu cevapları verdim yeter ki o günlere gelelim de kızım bana sitem etsin yeter ki tek derdim bu olsun Allah başka dert vermesin dedim insanlar çok tuhaf sükretmeyi bilmiyorlar başka insanları görüp ders de çıkarmıyorlar burda size sordum da benim içim rahatladı,doğru yoldaymisim dedim 🫡😬😬