Menessasmom ay ne güzel yazmışsın kız Maşaallah,normal de doğumlarda ilgili düşündüğüm şey buydu aslında doğum ölüm değişmez derler ya ,işte bazı şeylerde bizim elimizde olduğu için ne bileyim acaba benim yapabileceğim bişey varmiydi ki diye kendimi sorguladım belki de evde kala kala oldu bunlar kış günü bı yere de çıkamadım sadece eve gelenler.oldu işte gelenlerin de ne konuştuğunu az çok tahmin ediyorsunuz insan takıyor az çok