aslanbeyy benim de 2.5 aylık kızım var. Son üç gündür az az öksürüyor. Kuru öksürük. Son günlerde çok emdi çok kustu büyük ihtimalle boğaz tahriş oldu ama risk almayacağım. Pazartesi doktora göstereceğim. Siz de risk almayın. Ben acile gitmek istemiyorum. Ateşi, halsizliği, hırıltısı yok diye pazartesiyi bekleyeceğim.