aslanbeyy Hayırlı akşamlar hanımlar 3 AYLIK bebeğimin ateşi yok olduğu yerde uyukluyor ve nefes almakta güçlük cekiyor burnunu serumla temizledim ateşine sürekli bakıyorum şakin döşü hırıl hırıl ötüyor yaşayan var mı ne yapa bilirim doktoru calpol şurup yazmış tı onu vereceğim uyanınca şu dönem de de hastaneye gitmek istemiyorum acaba götürmelimiyim
Hamburgerr aslanbeyy hırıl hırılı okuduğum an doktorluktur benim için allah korusun ciğerlerine inmiş olabilir evet hastaneler tehlikeli ama bebeğinizin hastalığı daha tehlikeli olabilir ateşi yoksa calpolün faydası olmaz ya şimdi acile götürün yda sabah erkenden cocuk doktoruna
tutkaltupuannesi aslanbeyy sürekli uyuklaması çok yorgun dusmus olabilir doktora goturun bol bol emzirin emiyorsa
minikkbebegim aslanbeyy benim ki de öyleydi geçen ay 4 aylikti ben burnunu çekiyordum ama tıkanıklık geçmiyordu dr nebul ile vereceğim hava verdi ve acil de burnunu aspire ettirdi inanın burnu oyle bi acildi ki meğer nasıl tikaliymis çocuk burnundan ağzından attı bütün balgam sümüğü rahatladı tabi cok ağladı ama yapacak busey yoktu en azindan burnunu aspire ettirmek için götürün derim
livanur1 Direk acile götürün. Anne olarak hissetmissin ihmal etmeyin çocuklar da gizli ateş mi ne oluyormuş benim bebeğim 1 aylıkken farkedemeyiz diye 4 gün yoğun bakımda kaldı dıştan hiç bişi yoktu. Birde enfeksiyon riski dendi ama çıkmadı
yaseminhuma Benim bebeğimde üç aylık hapşırık ve akıntısı vardı hırıltı yoktu Yinede götürdüm doktora, aşağıya inmemiş eğer hırıltı olursa çok dikkatli takip et getir hava kan tahlili vs yapalım dedi. Bence götürmelisin
MSOK aslanbeyy canim kesinlikle acile gitmelisin. Ayni seyleri yasadim ve bebeklerin hizli nefes alisverisi demek oksijen seviyesi azalmis olmasi ve cigerlere mikrobun inmis olmasi demek oluyor. Su donemde goturmek istemiyorum diye bisey yok cocugu daha kotu yaparsin. Korkutmak istemiyorum sonucta dr da degiliz gormedik de bilemeyiz ama mutlaka goturmen gereken bir durum bu. Sonra daha cok uzulursun. Onun iyiligini dusun doktora goturursen tedavisini yaparlar. Calpolle olacak is degil. Dr lar ztn hizli nefes alisverisi varsa direk getirin der. Ve hep takio etmen gerek hasta olduklari zaman bu durumu. Bronsiolit fln olmustur belki. Allah korusun insallah biseyi yoktur ama mutlaka goturmen gerekiyor suan.
GokcelifMom aslanbeyy Bizim kızın geçen ay ki belirtilerinin aynısı hiç ateşi çıkmadı beraberinde hırıltı burun tıkanıklığı halsizlik ve uyku vardı. Direk hastaneye götürdüm doktor bronşit dedi. Ateşi yoksa calpol vermenize gerek yok ama muhakkak hastaneye gitmelisiniz. Bize de yatış vermişlerdi ben kabul etmedim hastane hastalık kaynıyor bir de enfeksiyon kapar diye gerekli imzaları atıp çıktım. Reçeteli ilaçları alıp evde tedavi uyguladım ben bronşit ten çok korkarım ilerlerse sıkıntı ki bende astıma döndü maalesef lütfen ihmal etmeyin ve direk hastaneye gidin
GokcelifMom aslanbeyy Biz 1 haftada atlattık çok şükür çok teşekkür ederim. En iyisini yapmışsınız hayırlı haberlerle inşallah aklım kaldı şimdi bizi de bilgilendirin lütfen. Rabbim acil şifalar versin inşallah 🙏
aslanbeyy GokcelifMom amin çok teşekkür ederim derdime sıkıntıma ortak oldunuz allah razı olsun şuan geldık bekliyoruz gelişmelerden haberdar ederim tabiki ❤️