ArdeninAnnesi3322 Çok zor biliyorum ben 2 sene uykusuz kaldım, memeyi bıraktı çocuk uyumaya başladı, Allah yardımcın olsun.
Berydeniz tetik 4 yas3 öncesi önerilmiyor yaziyor zaten benim kizim haziranda 4 olucak normalde 40 damla ama yasi .tutmuyor die yarısını veriyorm okadar küçük bebege verme derim sersemletici etkisi var
heidihat tetik ben oğluma kullanmıştım çok güzel etkili Bn tavsiye ederim birde oglum o kadar uyumayan biriydi
Aysnrsdt_20 Bende arada kullanıyorum bebeğim 15 aylık arada dediğimde uykusu olduğu halde direndiği zamanlarda sadece 10 damla veriyorum Uyutmuyor ama uykuya geçişini kolaylaştırıyor benimde istediğim buydu Bende çok araştırarak aldım bitkisel olduğunu biliyorum instagramdan mesajlar attım doktorlara falan kötü bi geri dönüş almayınca eczaneci bi tanıdığın da tavsiyesiyle aldım