Berilsmom13 tetik 4 ay atağında o yüzden uyumuyor. Diş zamanlarında nabıcaksınız daha şimdiden ilaçla çocukmu uyutulur ?
morlu_baby tetik atak haftasında uyulmaması cok normal . Dediğin damla bitkisel ama o hale getirmek ıcın bir cok kimyasaldan geçmiş ayrıca sağlık bakanlığından onaylı değil , tarım bakanlığından onaylı . Tavsiye etmiyorum kullananlarda bebeğine yazık ediyor uzak dur
tetik Berilsmom13 doğdu doğalı uyku problemimiz var günlük 2 3 saat uykuyla duruyorum en fazla ve bu 4 aydır her gün bu şekilde kimse bilmeden yargılayamaz ayrıca prospektüs okuduysan ilaç değildir yazar bitkisel ürünlerde öğrenipde yazman daha manidar olurdu evet çocuk lar uyumayabilir ama kimse kimsenin çocuğunun huyunu bilmeden konuşamaz kaç gün gelip benim hayatımı yaşadında uyumaz normal diyosun normal boyutta olsa zaten yazmam böyle bişeyi
morlu_baby elisa2705 bende araştırdım ama her doktor tavsiye etmiyor. Bence iyi bişey değil cocuk uyusun die kim bilir içinde ne var uyku hapı sizce cok mu masum ? Bununda masum olduğunu hiç düşünmüyorum
Semanurrr1221 Bebeğim üç aylık ayrıca eşim bizi bırakıp gitti yalnızım bende ve çocuk asla uyumuyor enfeksiyonu da var ama ona rağmen aklımdan geçirmedim böyle bir şeyi. Evet illa ki zorlanıyorsundr ama bi doktora mı götürsen bi sıkıntısı olabilir çocuğun ondan sonra alternatif olarak onu rahatlatacak başka şeyler araştırırsın
elisa2705 morlu_baby Kuzenim eczanede çalışıyor ona danışmıştım oda uyutmuyor zaten sadece uykuya geçişine yardımcı oluyor bitkisel kullanabilirsin demişti
Berilsmom13 tetik ilk bir sene zaten çocuklar uyumuyor. Benimkide uyumadı ama ilaçla uyutmak aklımdan geçmedi. Kendinize kılıf aramayın rica edeceğim.
elisa2705 tetik doktorunuza bi sorun ne derse öle yapın 4 ay atağı aşırı zor zaten bide uyumuyorsa Allah yardımcınız olsun inşallah 🙏
tetik Berilsmom13 ve bazı doktorların tavsiye ettiğini duyarak açtım bu postu doktordan iyimi biliyosun
ArdeninAnnesi3322 tetik uyumuyorsa uyuması için doktorlar verin diyor tabiki uyku da çok önemli sonuçta
ArdeninAnnesi3322 Ben 4.ayda kullandım hiçbir işe yaramadı, doğduğundan beri uykuyu sevmeyen bir bebekti zaten , 4.ayda bir atak var asla ama asla uyumuyorlar , ben de tek başımayım yardım edenim de yok verdim maalesef o da uyutmadı