byz1 😄benimkiler den biliyorum 👯 tek yolu Maalesef ameliyatla düzeltmek Oğlumu 2,5 yaşına kadar emzirdim. Şimdi kız kardeşi geliyor. Onuda aynı özveri ile emzirip doktor yapsam belki 30 sene sonra. Estetik ameliyatı yapar beni 😄 59 yaşımda filan Yada ablamın kızları okuyacağa benziyor onları gazlayayım Sizde yeğenler okuyacak çocuk var ise. Plastik cerrahi para gırla aklına girip yolunuzu şimdiden yapın bebekleri bekler isek her yerimiz hamur gibi sarkık kalacak 😀