byz1 hamilelikte 36.haftadan sonra göbeğimle beraber göğüslerimde de çatlaklar oldu O kadar şiştiler ki valla hatırladıkça,ben onları nasıl taşıdım diyorum.Evet şimdi indiler,oğlum 16ay 17 günlük.Ama aşırı sarkık ve kötü bir görüntü var.Üstelik sağ göğsüm de daha büyük 🫣