Selen27 Bem sarılık olduğunu düşünmüyorum. Çünkü maşallah benim kizim da cok şükür hiç olmadi. Ben ordaki hemsireye sordum normal dedi . Benim kizim da aşı olunca deliksiz uyuyor dedi. ☺
Alinduru Selen27 evet annelik çok farklı bişeymiş başını bekliyorsun resmen her hareketine niye öyle oldu niye böyle oldu hep bi panik yeter ki iyi olsun sağlıklı olsun 🥰 çok sağolun valla insanlar normal değil dedikçe korkuyor insan 🙄
Alinduru endlesslove evet ya çok farklı bi duyguymuş insanın içi gidiyor resmen 😍 hepimizin yavruları sağlıklı olsun çocuklar hasta olmasın 🤲🏻🥰