İyi akşamlar herkese. Bugün 1.ayımız doldu ve hepatit b aşımızı yaptırdık. Daha önceki postlarda da araştırmaya çalıştım ancak herkes farklı bir şeyler söylüyor. Kızım aşıdan sonra çok az uyanık kaldı zorla uyandırıyorum kendine gelemiyor sanki sürekli bi uyku hali uyuşukluk var. Normal midir bu durum yaşayan var mı?