Kubrarr33 çok şükür durumu iyi Allah gerçekten çok büyük. Karnımda Ayak hareketlerini hissediyorum dediğimde bile doktorlar elleri de olabilir o kadar emin olma, ondan sonra sana öyle geliyor olabilir oynatmıyordur tarzı hep olumsuz konuştular maalesef ona rağmen hep iyi düşünerek sosyalleşerek hayatıma devam ettim yoksa insan psikolojisinin çok zorlanacağı şeyler bunlar ama şimdi çok çok şükür ki sanki o günleri hiç yaşamamış gibi hayatımıza devam edebiliyoruZ