Ballloglum benim 3. Çocuk olmasına rağmen biz anneler neden böyleyiz 🥰 büyük oğlum da geç konuştu geç derken 2’den sonra ama ortanca oğlum neler konuşurdu neler en erken o konuştu 2 yaşında neler söylüyordu kızım 27 aylık son 2 aydır oda bayağı ilerletti ama şöyle bi şey var canı isterse söylüyor mesela tuluncu araba mavi araba gli araba pencereden bakarken söylüyoruz veya kutu kutu pense elmayı yerse gerisini getiremiyor öperken diyor ki anne bi şurdan bide Budan böyle bakarken aslında bayağı kelime haznesi var ama zaman istiyor ona rağmen bende stres oluyorum aradan 9 sene geçmiş diyorum neden konuşmuyor aslında konuşuyor bir de önünde koca an iki abisi var evde 5 yetişkin var 🥰