Zuleyha__19 ben bebeğim doğduğundan beri kullanıyorum çok memnunum çok ince bi tabaka halinde sürmeniz lazım sudocreami i.İyice yedirmeniz lazım cildine aksi taktirde etkisi olmuyor ve kalın tabaka olursa hava almaz cildi kızarır. Şuan oğlum 6 aylık olacak maşallah hiçbir sorun yaşamadık