@funda37 benim bebeğimin de yüzünde öyle şeyler var ama ben bişey sürmedim kendi haline bırakıyorum geçiyo, doktora söyledim onlr önemli seyler değil sıcaktan olur dedi, poposuna sudokrem kullanıyorum çok iyi geliyo bezin yaptığı kırmızılığı tamamen yok ediyo