Nobodyyy111 ben bir hafta olarak yanıt vermek istedim bu postunuza erken yaşta beyin daha açık oluyo saha erken bitirliyo ama ben 18 yaşında yaptım 5 yaşında bi kızım.var onun yapmasına izin verir miyim vermem.galiba çünkü çok zor bir süreç evet çok güzel ama o güzelliği bitirince anlıyorsunuz yaparken her hafizin göz yaşı doludur kur ani kerimi bu ara ben zor yapmadım 11 ayda bitirdim 3 yılda bitiren arkadaşlarım da var çok zor.bir süreç ben çok zorlanmadigim.halde böyle düşünüyorum.