Ccyyln Duygusaljelibon_ bizimki de öyle maalesef. Tam 2 yaşında elma yese bile kaka yapıyor. Kilo alımı çok çok az o yüzden. Doktora gittik metabolizması hızlı çalışıyor dedi. Yemek yedirmeye korkar oldum yedikten hemen sonra yapıyor
Duygusaljelibon_ Ccyyln bizimkinin kilolu falan iyi maşallah ama şu bi kaç gündür çok yapıyor eşime söyledim cevabı peki 😂 yemek yiyor o yüzden sıçıyordur diyo