Duygusaljelibon_ Bebeklerim selam kızım bu aralar sürekli kaka yapıyor daha önce 2 günde 1 yapardı D vitamini damlasını çoğalttı doktor o yüzden olabilir mi ? Dün mesela öğle ve akşam yaptı. Bugün yine sabah yapmış ve mukuslu gibi cıvık
nehirsude0 Duygusaljelibon_ bende ilk verdiğim günler öyle olmuştu ilk pütürlü kan geldi sonra mukuslu ya döndu şimdide ek gıdaya geçtik katı yapıyor biraz tabi
Ccyyln Duygusaljelibon_ bizimki de öyle maalesef. Tam 2 yaşında elma yese bile kaka yapıyor. Kilo alımı çok çok az o yüzden. Doktora gittik metabolizması hızlı çalışıyor dedi. Yemek yedirmeye korkar oldum yedikten hemen sonra yapıyor
zeyslittlebaby D vitaminlerinin içinde zeytinyağı varya o yüzden olabilir. Ama diş çıkarıyor da olabilir benimki dış çıkardığı zaman hep çok kaka yapıyor.:)
Duygusaljelibon_ zeyslittlebaby bizim ki hiç o kadar yapmazdı diş döneminde acaba azı dişlerimi ya eli ağzında genelde
Duygusaljelibon_ zeyslittlebaby sağol şekerim 😂 bu aralar geceleri çok ağlayıp uyanıyo aşırı mız mız sebebi buymuş meğer
Duygusaljelibon_ nehirsude0 kan gelmesi normal miymiş ki ? Bizim ki hiç kanlı yapmadı çok şükür belki zorladıysa ondan olmuştur
nehirsude0 Duygusaljelibon_ yok canım kati değilde ishalde kan gelmişti 4 aylıkken ek gidada yedirmedim zaten o zamanlar gittim sordum bu ilaç yüzünden ishal oldu püturlu kan geldi normal dedi bana sonrasından da 1 2 kere mukuslu yaptı geçti sonra normal yapmaya devam etti
Duygusaljelibon_ zeyslittlebaby her bebekte etki etmiyor o sanırım ben hep öyle atlattım azı dişi biraz zorlucak gibi