Kaan35 harikasınız, çok teşekkür ederim. Bu kitapların hepsini alayım, her akşam birini okuruz.🫶
4,5 yaşında şu an
İletişimi gayet iyi,
Yaşıtları ve küçüklerle de iyi anlaşıyor.
Sanıyorum ki karşı komşumuzun oğlu ile yani arkadaşıyla da aynı sınıfta olacak okulda. Bu konuda da içim biraz rahat, iyi anlaşıyorlar çünkü.
Endişelerim klasik anne endişesi olarak sayılabilir. Ben, karşı tarafa zorluk çıkarabilme ihtimali olur mu diye çekiniyorum ara ara. Bi de bazen bu konuyu konuştuğumuzda “öğretmen seni de sınıfa alsın lütfen” diye ağlıyor.🥲
Önerdiğiniz kitaplarla ve konuşmalarla hazırlık sürecini kolay atlatacağız diye düşünüyorum. Tekrar çok teşekkür ederim.❤️