emilia her dönemin farklı zorluğu var.
İlk zamanlar elbette uykusuzluktu. Alışmak uzun sürdü. Şimdi ondan önce uyanıyorum.
Sonra yemek yedirmek/hazırlamak zordu. Şimdi ne istiyor ve seviyorsa onu yapıyorum.
Benim için anneliğin şuanki zorluğu okul konusu. Gerim gerim gerilmekle meşgulüm bu konuda.
Yani, nasıl bir bebeğin büyüme atakları, büyüme evreleri varsa; bebeklikten çocukluğa, çocukluktan ergenliğe gibi…
Anneliğinde öyle.
Her döneminde farklı zorluğu oluyor.
Geçmiş zorluklar unutuluyor, “en zor kısmı buymuş” deniyor.