Simm24 Oğlum 13 aylık oldu hala dişimiz yok maalesef :( 3 gündür ateşi 38 civarı aşırı salya akıtmaya başladı patladı patlicak umarım 🙏🏼
tugcecet supuren 5. Ayına girer girmez alttan iki tane dişi çıktı acayip huysuz memnuniyetsiz oluyordu halada devam ediyor 🤷🏻♀️
EmineA20 supuren supuren benim kızım sekız aylıkken çıkardı on dıslerini kolay çıkardı ama dış agrısı ıcın karanfıl ezip üstüne zeytınyagı eklemeyi oneriyorlar
oznur06unlu supuren benim kızım 11 aylik ilk dişimiz yeni çıktı ikinci da yolda sanırım damagi çizilmiş gibi bakalım insalh kolay çıkar.
Tinymom55 supuren benim bebeğimin ta 3 aylıkken salya akmaya başladı ama malesef 11.ayın da çıkarttı aynı anda iki tane şuan 14 aylık altı tane dişimiz var belirti erken başlayıp geç çıkarabiliyor bebişler
Fatma0090 supuren 4 ayda başladı kaşınması beklerken beklerken artık cıkmıcak dedim yaşından sonra 4 taneyi bi haftada çıkarttı ilkini üstten patlattı 🫢😄