Fikkkooo merhaba. Şimdi gördüm yorumunuzu. Geç oldu biraz.Prof. Oğuz Söylemezoğlu. Gazide hocaydi. Ama emekli olmuş. Sadece muayenesinde şuan. Ama yine gaziye yönlendiriyor tahliller için. Ve sıra beklemiyorsunuz. Aynı gün tahlilleri verip sonuçlarını da telefon ile hocayla değerlendirme yapıyorlar. Şehir dışından gelen hastalara yardımcı oluyor. Netten numarasını bulabilirsiniz. Bakın siz bulamazsanız bana yazın ben alırım numarasını kardesimden. Çok geçmiş olsun ♥️