asellinacansu şimdi kusura bakmayın katı yiyemiyorlar prematüre doğdukları için şu son yazınıza kesinlikle katılmıyorum katı beslenmeseniz nedeni erken doğum kesinlikle değil böyle bir algı oluşulmasın benimde bir kızım normal geçen gebelik olmasına rağmen ani su gelmesiyle erken doğru 1,5 ay kadar yani prematüre ve hiç bi şekilde düzeltilmiş ayına göre 4 aylıkken bile püre vermedim rende ezme 3 yaşında herşeyi de kemire kemire yer çabalar bu yönde olmalı lütfen siz çocuğa geçiş sağlayamamışsınız katı gıdaya o yüzden prematüre bağlamayalım