Hilal28 asellinacansu 2 lt süt ve cicibebe mi? Neden alıştırdınız ki bunlara.E bu şekilde kilo almasındansa almaması daha iyi sanki
melegim71 sahrabalam2 benim kizımda 2 kilo dogdu 45 cmdi suan 30 aylik 12 kilo ve 90 cm gyzel yiyen bi bebegim var ama malesef kizimda az alan biri oyuzden takilmayin tahminim e bebeginiz yemek yemedigi icin midesk kuculmus tamamsn istah azalmasi yasiyo az ve sık yefirmeye calisin hindistan cevjzi yagi yedirebilirseniz tavsiye ederim milkshek tarzi seyleri seviyorsa kefirle yapabilirsiniz ama kanlari iyiysr oylede boyle acilcak az yedi diye kucuk kalmazki bianda boyuna gider anlamassiniz bile
sahrabalam2 melegim71 Hindistan cevizi ilk defa duyuyorum yağını nasıl vericem işe yarıyor mu gerçekten
Glcntna sahrabalam2 25 aylık 11 buçuk kilo ama 9 buçuk kiloydu. Doktora gittik. Alerjik bir bebek yemeğe falan değil genel olarak alerjik havaya toza vs dedi . Bize alerji şurubu verdi kış boyu kullanmamız için kilosu düşük olduğundan günde 1 ml çinko verdi . 1 ayda 1 kilo aldı boyuda uzadı . Tekrar gittiğimizde ilaçlatı 20 gün kesmemizi sonra tekrar başlamamızı söyledi 20 gün oldu . Hala aynı kiloda haftaya kontrole gidicez tekrar yazdırıcaz . Hiç birşey yemezdi ilaçlarla iştağı çok açıldı. Bende sabah pekmez bal yumurta Verdim iştahsızken ağzına koymazdı yemeye başladı öğlen yemek 3 gibi meyve akşam 6 -7arası yemek sonra tekrar meyve verdim . Yemeklerini ilkli kemik suyu ile yaptım . Doktorumuz boyu için bide vitamin şu üzerinde zürafa resmi olan ismini unuttum . Onu verdi gece içerse boy uzamaya sabah içerse iştah açmaya yarar dedi . Şuan hiçbişi kullanmıyor ama başlıcaz tekrar alt sınırı aşınca bırakıcaz
sahrabalam2 Glcntna çinko iştah açıyor mu zincofort yazılmıştı içmedi düzensiz kullandı faydasını görmedim olmadı bende tekrar isteyeyim
BARTUMOM sahrabalam2 29 aralıkta 3 yaşına girdi oğlum 18 kilo 104 cm 38. Haftada 4 kilo 56 cm olarak doğdu. 2 buçuk yaşına kadar emdi hemen hemen. Yemek yemeyi sever ama sadece sevdiği şeyleri yer belli başlı bir kaç yemek var dönüp dönüp onları yapıyorum. 2. Oğlum 6 aylık 3500 kilo 52 cm doğdu şuan 7 buçuk kilo abisine göre daha zayıf gidiyor 2 ay zor emdi mamada zorla içiyor . Büyük oğlumun kemikleride kalın omuzları falan iri bir çocuk olacak belli küçük oğlumda çok narin ince uzun bir çocuk olacak
melegim71 sahrabalam2 soguk sıkım alın ckk guzel bagirrrsak onarici ve kilo aliminada destek veriyor karadut meyve suyundan yararlanabilirsiniz
BARTUMOM sahrabalam2 ilk oğlumun uyku duzeni berbattı yeme konusunda hiç yormadı. Küçük oğlumda uykuda iyi yemede çok yoruyor anneler hep yorgun bir konuda
Glcntna sahrabalam2 düzenli kullandık bir gün bile kaçırmadım . Şişe bitince 20 gün ara verdik bi konuşun doktorunuzla
Zeytin-gozz1 sahrabalam2 kiz mi erkek mi? Benim kızım da 3 yasin da yemek yemek Bi yana dursun artık kokulardan bile öğürüp kusuyor .Bende psikolojiye dair hiç bisey kalmadı inanın. Ben de yiyemiyorum kilo verdim hatta. Doktora da götürdüm yok yok yok bigun sinirlerime hakim olamayıp cinnet geçirmekten korkuyorum vallahi😥
Zeytin-gozz1 Yildizzza bana da çevre 2. Çocuk baskısı yapıyor, işte '‘3 yaşında oldu artık bir kardeş lazım ’' gibi kesinlikle istemedigimi söylüyorum, sebebini soyleyince de insanlar gülüyor ama bilmiyorlar ki yemeyen cocuk insanı hayattan soğutuyor 😔
Yildizzza Zeytin-gozz1 dışarıdan bakıldığında çok kolay görünüyor herşey ama kimse bilmiyor yaşadıklarımızı işte. Neyse canları sağolsun yeterki diye kendimizi teselli edicez mecbur elden bişey gelmiyor ☹️
enercisizkaldimanne sahrabalam2 oğlum 5 ay sonra 5 yaşına girecek inan bu senenin başında 16 kiloydu 😵💫😵💫😵💫 kardeşi ek gıdaya başlayınca biraz daha makul yemek yedi 17 kilo oldu. Sağlığı olsun kilosunu dert etmeyin valla benimki yürüyen kürdan. Kabul ettim artık midesi küçük ya kapasite o kadar ne yapayım 🥺
Busragokceberra minikoalam Sizden faklı bizim yoğurt yok onun yerine ayran,zeytin,ceviz, süt,salatalık var sizinkine ekleyebilecegim.Digerlerini benim kizimda hiç ağzına vurmaz
Glcntna Zeytin-gozz1 ama çinko ile birlikte kullanmayın onuda söyledi doktorumuz bunun içindede çinko var çünkü. Doktorunuza danışın yine