Mlkmstf Aynenkanka ben öyle yeni zamanlar gibi değil büyüklerimiz bizleri nasıl yetiştirdiyse öyle yetiştirme taraftarıyım ☺️
Aynenkanka Mlkmstf anlıyorum, bebek sizin bebeğiniz siz bilirsiniz fakat doğrusu bu değil. Eskiden yapılan pek çok şey yanlışmış. Yanlışta ısrarcı olamamak lazım tabi söz konusu sağlık🥰
GezginPaNDa Mlkmstf 1 yaş önce inek sütü verilmez , çoğu doktor 2 yaş öncesi verilmez diyor . Gerçi sizin ek gıda biraz farklı ilerliyor. Mama ile ek gıda anlayışı biraz farklı olmuş
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Mlkmstf bence peynir altı suyu kullanın hem çok sağlıklı hem sindirme yardımcı hazımsızlığa, gaz problemlerine vs. iyi geliyor 🫶🏻
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Mlkmstf süt yerine kullanabilirsiniz bunu. Normal formül mamaysa su ile yapın sadece
Mlkmstf YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU yok kaşık maması da ben diyorum hippin kaşık maması formül sütle mi yapılıyor acaba