Merhabalar sadece mama ile besleniyor bebeğim 2 gün önce yulaflı hipin mamasındann yaptım çok sıvı bir şekilde suyla onu verdim ve pirinç unu yapıp verdim biberonla çok sıvıydı yani şimdide bezin lastik kısmının olduğu yer yara gibi atmış bide özel bölgenin üst kısmında pişik oldu alerjisi mi var yok genellemek gıdaya geçince mi oluyor yardımcı olabilir misiniz 🙏🏻