emektar Benim oğluşum 27 kasımda doğdu 3200 dü 50 cm. 2.ayında 5500 gr 65 cm olmuş. Anne sütü alıyor.
Pazartesi kontrol ve aşısı var bakalım kaç olmuş. Çok hareketli ve salyası akıyor. Uykuları düzenli en fazla 2 saat uyanık kalabiliyor gündüzleri. Gece bir kez besliyorum bir de sabah 6 gibi.