Selaaam, benim kızım 6 Kasım 2023 doğumlu şimdilik uykularımız düzenli değil ama hemen hemen uyuyup uyandığı süreçler belli. Anne sütünü 2. Ayda bıraktık mecburen sizlerin nasıl gidiyor genel olarak uyku, beslenme eğer mama ile besliyorsanız sizde ne sıklıkla besliyorsunuz ve hangi mamayı kullanıyorsunuz ben 3-4 satte bir besliyorum SMA OPTİPRO kullanıyorum 120cc ya da 4 saati geçtiğinde 6-7 saat aç kalıyorsa eğer yemezse 3-4 saate bir o zaman 180cc veriyorum sizlerin nasıl☺️ Hepimize kolaaay gelsin