Adaalinamm gizemariw bencede sizde bir gösterin ben bebeğimden bunu şüphelenmiyorum kesinlikle takipte ediyorum uykuya geçişimde yapıyor bunu epilepsi belirtilerinede baktım bebeğimde yok ama yinede içimde kalacağına göstermem daha doğru
minimina gizemariw ek gıda dediğin mama di mi? Genelde ek gıda denilince formül mama değil de normal besinler geliyor çünkü
gizemariw minimina hayır tabi ki de mama sütüm yetmediği için ek gıda olarak adlandırdım yanlış anlaşıldım sanırım. Kız korkarım yiyecek vermeye 😂
gizemariw minimina canım çocuk yapısal olarak ileriden gidiyor büyük doğdu kontrollerimizde sorun çıkmıyor her beden aynı değil genetik olduğunu söylediler bende 5kg doğmuşum ve oğlum gibi iştahlı bi bebekmişim .
minimina gizemariw maşallah canım, sağlıklı olduğu sürece sıkıntı yok zaten. Ayy şu an hayal ettim tam ısırmalıktır kolları bacakları 🥰
lceLady gizemariw Bence bir baska dr düşüncesi almakta fayda var Tmm benim cocuklarda hep ayına göre önde gider ama sizin durum aşırı fazla En azından iyice tetkiklerini yapın sonra keşkeleriniz olmasın Midesi genişleyecek cocugın
aslanimiz gizemariw bence o doktorunuz bişey bilmiyor farklı bir doktora görünün daha sonrasında çok geç kalabilirsinizz
gizemariw aslanimiz zaten 3 farklı doktor gördü ölçümlerini yaptılar bu hafta tekrar gideceğiz bakalım daha detaylı inceleteyim
aliveannesi34 gizemariw benim oğlumda öyleydi o aylarda araştırdım çok epilepsi den de çok korktum ama şuan altı aylık ve öyle sıkıntı yok geçiyor yani
ozlem34_ aliveannesi34 emerken memeyi almak için mi kafasını sallıyordu yoksa emerken mi sallıyordu kafasını benim bebeğimde uyumaklı ( uyuduğunda ) meme ararken kafasını sallıyorda korktum şimdi yorumları okuyunca
bebemiz aliveannesi34 ne sıklıkla yapıyordu acaba . Benim kızım hergün olmasa da arada yapıyor. 34 günlük şu an. Sizin kaçıncı ayda oluyordu bir de ses çıkarıyor muydu. Benim dün memedeyken oldu ee ee ee diyerek başını sağa sola çevirdi
Adaalinamm askbebegimmbenim 1. Uykusu geldiğinde yapar dedi 2. Gözleri artık net görüyor yanında birilerini aramak için yapar dedi 3. İse epilepsi başlangıcı dedi çocuk doktoruna götürün dedi
askbebegimmbenim Adaalinamm dikkat ettim uyuyacağı zaman ve uykudayken uyanmak üzereyken yapıyor sadece
gizemariw Allahkahretmesin1 hiç yalnız bırakmayın çocuğunuzu 7 24 başında biri olsun taklit etmeye çalışıyor ilgilenin yahuu hepsinde aynı kapasite var😉
aliveannesi34 ozlem34_ Sürekli sallıyordu canım uykuya geçişte yalnız kaldığında sallıyordu ama geçti gitti yani merak etme şimdiki bebeklerin çoğunda var