Merhabalarrr . Oğlum 3 aylık olacak 10 kg kilolu doğdu karnımda da ileriden gidiyordu hep doğduktan sonra da büyümesi aynı hızla devam ediyor bi sorunumuz yok konuşmaya çalışıyor hareket kabiliyeti yüksek kalkıyor meraklı baya ama son zamanlarda meme emerken ve biberonla mama içerken kafasını sağa sola sallıyor araştırdığıma göre kendini telkin etme rahatlatma yöntemiymiş sizin de bebeğinizde böyle hareket gözlemlediniz mi ne zaman geçer bu kafa sallaması çünkü memede kafasını sallayınca meme yi bırakıyor ağlıyor biberondada aynı şekilde ucunu kaçırıp ağlıyor cevaplarsanız çok sevinirimmm:))