Ben organik bebek irmiği, tam buğday unu, yulaf unu, badem unu, ruşeym vs kullanıyorum. Bunlar bebeğin gelişimini önemli ölçüde etkileyen besinler. İçlerinde bulunan vitaminler bebeğin gelişimi için çok önemli. Bunlar tek başına verilemeyeceği için meyvelerle falan veriyorum haliyle. Hatta içine bazen el yapımı bebe bisküvisi yoğurt falan koyuyorum. Haliyle bulamaç oluyor. Hangi meyve ile karıştırdıysam o meyvenin bir dilimini de bebeğimin eline veriyorum. Bunda herhangi bir sakınca göremiyorum. Hatta fazla fazla yapıyorum ki artanı ben yiyorum. Bebeğim 6,5 aylık 10 kilo. İnanılmaz güzel gelişim gösteriyor 🧿 Size iğrenç geliyor olabilir ama bebeğinizin gelişimi için faydalı olan şeyleri sırf size iğrenç geliyor diye vermiyorsanız yine de siz bilirsiniz. Ben ve bebeğim bu durumdan oldukça mutluyuz 🥰