Seda-0618 çok nadir yaptım başlarda , pek yemediği zamanlarda hani bir kaç kaşıkta olsa yesin her şeyden faydalansın dediğimde. Bir de yulaf lapası çok yaptım ilk bir sene özellikle dışarı çıkarken yanıma alıyordum bulaç sayılmaz herhalde ( genelde ceviz tahin pekmez koyuyordum)
Her şeyin tadını bilerek yemesi taraftarıydım öylede yaptım çok şükür pek yemekte seçmiyor