ozcelk benim sol göğsümü tutmuyor direkt ağlıyor. sağ memeyi emiyor ama çook az 2 dk zar zor. emzirirken sallanıyorum, yürüyorum, ayakta geziyorum, ninni söylüyorum bana mısın demiyor asla öyle uzunca emmiyor. Sütüm mu gelmiyor diyorum göğsümü sıkıyorum süt de geliyor. Mamaya alıştı sanırım meme zor geliyor :(((