Merhaba arkadaşlar. Bebeğim doğduğundan beri çok memeyi seven bir bebek olmadı. Başta silikon meme ucu kullanıyorduk, zor oldu ama bıraktım. Uzamış sarılık olduğu için emerken yoruluyordu, iyi beslensin diye sağarak vermeye başladım ve o şekilde kaldı. Daha sonra memeye dönmeye çalıştım ama hiperlaktasyon vardı bende ve ağzı doldukça ağlıyordu emmek istemiyordu. Sarılık geçti, hiperlaktasyon geçti, iki buçuk aylık oldu bebeğim ama ne yazık ki artık memeye geldiği an çığlık çığlığa bağırıyor, kabul etmiyor, emmiyor. Sağarak biberonla besliyorum ve gittikçe sütüm azalıyor, yetmiyor. Buzluk stoklarında bile başladım bitirmek üzereyim. Aslında sağdıkça çoğalıyor ama artık uyku saatleri azaldı eskisi gibi sık sık sağım yapmama fırsat olmuyor. (Gece uyandığında uyku sersemi biraz memeden emip geri uyuyor.) Benzer durumlar yaşayıp danışmanlık alan, farklı yöntemler deneyen yani bir şekilde başarılı olup memeye dönen var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.