Sugarmommy Synmannesi tabiki öyle sigortamiz varken neden fazlaca ödeyelim ki 2 dk yazdı hemen saolsum aile hekimimiz 💕
Synmannesi Sugarmommy Ay ben de artık öğrendim bir dahakine yazdırırım ya yazık günah 400 TL para verdik