Sugarmommy Acile gittik doktor yazayim kullanin dedi sonra oda degistirdi kendi odamda degilim ventolini yazamiyorum simdi falan dedi recetesizde pahalı biraz aile hekimine gitsem yazar mi sizce ?
Synmannesi Sugarmommy cartoir ve serum fizyolojik ventolin yazdırmadan 400 tl aldık canım 5 gün önce çok pahalı
GokcelifMom Sugarmommy Evet yazıyorlar ama genelde cortair ve serum fizyolojik kullanın diyorlar. Geçen ay doktorumuz bize öyle demişti. Ventolini pek önermedi.
Sugarmommy GokcelifMom ventolin degilde ventosal ve cortair yazmış seyrelterek verdim hiriltisina falan cok iyi geldi