Kızlar barıştık eşim geldi çok özlediğini söyledi. Benim hiç ozlemedigimi neden böyle yaptığımı anlayamamış falan filan.. ben gayet net bir tavırla konuştuk sonrasında ağladım tabi uzun süredir dolu olduğumdan. Ayrılıktan bahsettim böyle burada mutsuz olacağıma tek başıma devam edecegimi dile getirdim çok gücüne gitti bakalım her şeyi konuştum yani