alevisik cefakarana Ayy beklemeyi bıraktım o önce kafasının icindekileri düzeltsin geliyorsa öyle gelsin
Duygusaljelibon_ cefakarana evet bende terazi burcuyum şuan eşimden bi adım bekliyorum yoksa asla benden yüz bulamaz kdkdk
pinkooo_02 alevisik siz sürekli adım attığıniz için alışmış hep sizden bekliyor kendinize bir dur diyin kaçan kovalanır hesabı sen odanda yat bebeginle 2 gün gelmese 3.gün kendisi gelecektir siz yeterki gitmeyin
09dilek alevisik benim eşimde çok küser ve gerçekten küsen erkek çeklimiyor. Eğer bana küs ise o gün herkese küs oluyor. Hiç ayağına fslsnd agitmem istediği kadar küssün alışyım artık.
canpare1 Menessasmom benim kayınbabam yengeç burcu ordan biliyorum hep bu tarz davranır bende hanımefendinin eşi heralde yengeç dedim ama kendiside biraz öyle alıştırmış ondan birazda öyle yapıyor gibi
alevisik canpare1 Hayır terazi burcu ama genelde terazilerde böyle davranıyor. Evet kesinlikle alıştığım için onun nazını çok çektim ama görüyorum ki o benim nazimi hiç çekmiyor zor olsa gerek 🤦
Sulennn Biz de küsüz… 6 ay oldu doğum yapalı 1 kez beraber olduk. Aslında severek aşk evliliği yaptık. Ben de saldım artık bıktım.. gittiği yere kadar diyorum. :/
alevisik Sulennn Gerçekten anlamıyorum bu erkekleri çok yazık evlenmeden önce kırk takla atarlar evlenince gerçek yüzleri çıkar ortaya
Mavianne2023 alevisik küslük olunca bazen ben bazen eşim gelir. Haklıysanız gitmeyin off bazen haklı mu mutlu mu olmak bilmiyorum
Duygusaljelibon_ alevisik sen böyle ayağına gittikçe o küsmeye devam etsin az ötede küssün ağlasın hatta çocuk gibi . Gitme ne yüz veriyorsun ne kadar değer görüyorsan o kadar değer ver
alevisik Duygusaljelibon_ Evet çocuktan bir farkı yok. Ama kendimi çok yalnız hissediyorum yemekten kesildim güçsüz ve yalnız hissediyorum o böyle davrandıkca. Evde olduğu günlerde o keyfine bakıyor ama annesinin yanına gidiyor hep..
maygirl alevisik sizde onu takmayin ewee yokmus gbi dawranin ama.asla bu bozmayin tawrinizi o size dönecektir:))