minikpandam-_- Habibe93 biz dün başladık ama ateşte azalma neredeyse hiç olmadı 39 lara çıkıyordu şimdi 38.5. Ateş düşürücü olmadan yavrum kendine gelemiyor ateş düşüyor kendine geliyor 3 4 sa sonra aynı. İştah bizimde aynı maalesef 🥺