Bebitombuyuyor Çok geçmiş olsun oğlumda 9. Ayında bizde geçen hafta bu sorundan hastanede yattık 2 gece. Böyle 3 4 gündür ateşi sürekli yükselip düşüyordu. Duş, dolven idare ettik doktorumuz izinliydi acil antibiyotik verdi o da iyi gelmedi. En son 39.6 ile hastaneye zor yetiştik kanında enfeksiyon çıktı 2 gece serum kolundan hiç çıkmadı öylelikle düştü ateşi. Umarım sizde de aynısı yoktur, Allah acil şifalar versin kuzuma