deli_bir_hatun aynı hatayı ben yaptım koşa koşa doktora gittim tanıdık tanımadık kim varsa sonuçları attım doktorumuz bana kızdı böyle şeylere internetten sakın bir daha bakma hiç bişeyi yok dedi Şuan gene tahlil verdik sonuçlara bakıyorum ama ufak sapmalar var o yüzden kalbimde gönlümde ferah dizinde öyle olsun kötü bir hastalık belirtisi değildir ama ihmal etmeye de gelmez doktorunuza danışın muhakkak