Geçen sene boyun bezeleri şişiyor diye Dr götürdüm oğlumu 5 yaşında Dr muayene etti tahlil yaptı çok şükür temiz 1 yıl sonra kontrol getir dedi. Bugün gittim muayene de yine iyi dedi bide tahlil yaptir. Tahlil sonuçları çıktı şimdi pazartesi Dr gorucek kırmızı işaretlenmiş yerlere baktım da googlede kanser falan diyo çok korktum anlayan varsa bakabilirmi lütfen
