zehra15 merhaba ben çalışıyorum ama gğnde 3 yada max 4 saat ancak oğlum uyuduktan sonra gece oda, coğrafya bitti eksik kaldığım konulardan tekrarları da bitirdim sorun çözüyorum tarihte dış politikadayım, dilbilgisi son konuları kaldı, matematik temelim var çok şükür arada hu kadar sözelden bunalınca kendimi matematikte buluyorum 😂