zehra15 Kpss nasıl gidiyor kac saat calisiyorsunuz biten dersleriniz var mı motive edilmeye ihtiyacı olan var mı 😎
dextermorgan zehra15 Siz ne durumdasınız? Hangi bölümden hazırlanıyorsunuz? Ben gkgy, eb, Türkçe öabt. 🙃
niluna zehra15 ben pes ettim kimsenin yardımı olmayınca çok zor tarih öabt girecektim sadece gk gy gireceğim onda da ümidim yok çalışamayınca psikolojim bozuldu benden pes🙋🏻♀️
zehra15 dextermorgan Bn ekonomi mezunuyum alan ve gy gk zor olur diye bu sene sadece gy gk e gireceğim Tarih inkılap tarihine geçicem 10 gün sonra şimdi biten yerleri tekrar ediyorum cografya bitti matematik te mehmet bilge yıldız in önerdiği şekilde kesin soru çıkacak 10 konuya çalışacağım 1.konudayim henüz matematik e geç başladım Turkce de bir gün değil bir gün Paragraf cümlede anlam vs çözüyorum
dextermorgan niluna lütfen bırakmayın. Bana da yardım eden yok. Ama bir şekilde ilerlemeye çalışıyorum. Gece geç yatıyorum ya da sabah çok erken kalkıyorum. İş yaparken kulaklıkla ders dinliyorum vs. Lütfen instagramda akademikgünlük35 adlı sayfayı takip edin. Canım Ayşegül hoca o kadar zor şartlarda başardı ki. Örnek olsun hepimize. ❤️
zehra15 Ogulluana maşallah çok iyi sırrınızı paylaşır mısınız benim maximum 5 saat oluyor arttırmak istiyorum az kaldi
zehra15 dextermorgan bende sabah 5 te başlıyorum 8 9 a kadar kızım kaçta uyanirsa artık gün içinde de 1 bazen 2 saat evet zor ama istersek yapamayacağımız birsey yok
niluna dextermorgan sizin yaptığınız gibi yapıyorum bende ama kafam almıyor uykusuzluktan kızım yeni doğan bebek gibi saat başı kalkıyor ne dinlediğimi bile bilmiyorum bazen😀 bakacağım dediğiniz sayfaya 🥰gönlünüzce olsun herşey🌺
lidokain zehra15 gündüz 1.5 saat flan gece 1 saat yani az calisabiliyorym cografyam bitti tarih az kaldı. Tarih bitince yük kalkacak ustumden
sessi zehra15 bende a grubunu geçip kurum sınavına hazırlanamayan biri olarak yazıyorum motivasyon atın üzerime bi parça çok yorgunummm😵💫
niluna zehra15 kızım 2.5 yaşında gk gy eğitim bilinleri ve alan girmem gerekiyor normalde ama bu saatten sonra toparlayamam o kafar dersi sanırım
Ogulluana zehra15 oğlum öğlen iki saate yakın uyuyor o zaman , oğlum oyun oynarken yanında çalışıyorum, eşim işten geliyor biraz daha çalışıyorum annemde vardı yanımda çok yardımı oldu
dextermorgan zehra15 Kesinlikle öyle. Ben de ilk başladığım zaman sabah 4 gibi kalkıyordum. Ama kızım çok sık uyandığı için o saatlerde ben de gece geç yatmaya başladım. Sabah da kızımla aynı saatte uyanıyoruz. Gün içerisinde uyuduğunda çalışmaya çalışıyorum ama gece daha çok verim alıyorum. Ben de sizin gibi yapmayı planlıyorum matematiği ama henüz başlamadım maalesef. 20 küsur dersten sıra ona gelemedi. 😑
asrinhatasi zehra15 tarih ve coğrafyadan iki konu kaldı. Vatandaşlık ile cebelleşiyorum. Matematik temelim vardı sürekli alese girdiğim için konu değil de soru çözüp pratik kazanmaya çalışıyorum. Oğlum öğle uykusundayken ve eşim akşam gelince çalışıyorum yani 4saat anca. Ramazan bayramından sonra annemlere geçip kampa gireceğim inşallah bir aksilik olmazsa.
zehra15 dextermorgan alan dersleri olunca böyle o yüzden ben alana girmeye korktum o seneye inşallah bizde kpss b ile atama 2 yılda bir var alan nasıl olsa her yıl var diye dusundum
ikibinyirmiuc Size tavsiyem herkes gibi genel kültüre yüklenmek yerine genel yeteneğe yüklenin. Çoğu kişi Türkçe çalışmıyor sadece paragraf çözüyor, dil bilgisine mutlaka bakın çok fark ettiriyor.
zehra15 ikibinyirmiuc dil bilgisi için Nisan ayını planladim dil bilgisinden soru kaçırmamak gibi bir planım var çünkü paragrafta bazen çok zor ve karmaşık olabiliyor hata yapilabiliyo
ikibinyirmiuc zehra15 kesinlikle, istediğiniz kadar soru çözün o an sınav anında heyecandan okuduğunu anlamıyor insan. Bir kadın kesinlikle çalışmalı diyenlerdenim, umarım başarırsınız:)