Nursemom_ yani söylemek istediğim bizde mama kullanmasaydık daha çok çekerdik. O şekilde kesinleşti. Ben hep biliyordum alerji olduğunu ama inandıramadım herkes alerji böyle olmaz dedi. Desteksiz yapamıyordu mesela kakasını. Bekledikçe dediğiniz gibi sertleşiyordu. Bizde bağırsak felcünden şüphe edildi o sebeple çekildi. Baktınız bir sonuç alamıyorsunuz gerekirse özele gidip bastırın biyopsi alınsın. Allah korusun ama öyle bir durum varsa biyopsi hariç diğer tetkikler sonuç vermiyor. Ben şimdi hergün takip ediyorum. Bizimki şükür hergün yapıyor. Eğer düzelmeseydi direk biyopsi alınmasını isteyecektim