Nursemom_ 4 aylıkken çekildi bizim. Alerjik oğlum. Beni emerken ishaldi ama sonra sadece mama kullandıkça kabızlığa çevirdi. Ne şurup ne zeytinyağı su hiçbir şey fayda etmiyordu. Gittikçe sertleşti hep. Tüm mamaları denedik olmadı. Başka sıkıntılarda olunca alerjisi olması sebebiyle olduğu çıktı. Bende et tüketince aynı şeyi yaşıyorum. Bence önce süt gluten kesin. Hafif besleyin. Çorbalarını falan tam buğday unlu ya da bakliyat unlu şehtiye alarak yapın. Sebze ağırlı beslenin. Birde klare laps var probiyotik. Çok kaliteli. Pahalı ama uzun süre gidiyor. Bu şekilde deneyin bir değişiklik olacak mı