Odası 25-26 ise kesinlikle sıcak. Bebeğimi doğduğundan beri serin yerde yatırıyorum. Bazen sıcak olduğunda burnu kuruyor daha sık uyanıyor sıcaktan yatamıyor. Askılı zıbın ve ince pijamayla ince müslin örtüyle uyuyor çoğu zaman üstü açılıyor yüzü soğuk oluyor ama hiç hasta olmuyor çünkü terlemiyor. Terleyip sırtı soğuduğu zaman hasta oluyor çocuklar. Birde yorganı yada yattığı yatak elyaf silikonsa oda terleme yapıyor